Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Νοσταλγία 30 something


Θυμάμαι χρόνια πριν, την εποχή που το σώμα και το μυαλό μου δεν είχαν ποτίσει απο τον καπνό και το αλκοόλ και τα μάτια μου δεν έκλειναν εύκολα πριν τα ξημερώματα, τότε που διάβαζα ακατάπαυστα ποίηση και ντυνόμουν αποκλειστικά στα μαύρα. Που καθόμουν μπροστά στον καθρεύτη και πόζαρα σολάροντας αόρατες κιθάρες προς τέρψιν του ειδώλου μου.
Κάπου εκεί στα μέσα των 90s περπατούσα σκυφτός στην Ακαδημίας κάνοντας το λάθος να περάσω μπροστά απο την Λυρική και ανάμεσα απο δυο παρατεταγμένες διμοιρίες των ΜΑΤ. Τα πρώτα χτυπήματα με τα γκλομπ στις ασπίδες μου φάνηκαν αστεία. Ύστερα τα βρισίδια, το τράβηγμα των μαλλιών και λίγες γκλομπιές, έτσι να έχω να θυμάμαι. Ρε παιδιά τι έκανα; τους λέω...ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ!, μου λέει ένας και πάρε και αυτήν και πάρε και την άλλη...
Ρε τους μπαγάσηδες όμως...όλα τα μυρίζονται, σε μια εβδόμαδα όντως έγινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου