Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Yesterday Was Dramatic Today Is Ok

Ο καρατζαφύρερ φτάνει στο ναμπερ 1 της trash apolitic πραγματοποιώντας το μεγαλόπνοο σχέδιο του χέρι-χέρι-κωλοδάχτυλο ή μάλλον, ΟΛΑ ΜΕΣΑ , σαν ένα καλό fist fucking στη τρύπα της τσακισμένης νοημοσύνης.
Στο καζάνι των media το αλάτι και η ζάχαρη έχουν την ίδια γεύση. Τα τσιτάτα γίνονται ταχειμανιφέστα. Τα σουξέ που απαλύνουν την ημιμάθεια.
Η επικινδυνότητα καλύπτεται κάτω απο το ελαφρύ ροζ πέπλο των μεσημεριανών εκπομπών.
Περπατάω στη πόλη και δίπλα μου περνάνε μηχανοκίνητες πομπές-συμμορίες με μπλε στολές, κράνη και όπλα. Ενα ζευγάρι φιλιέται στην άκρη του δρόμου και οι μπατσοσούζες γκαρίζουν,
<<ανεβείτε στο πεζοδρόμιο ρε μαλακισμένα>>
Διασχίζω την Αθηνάς και φρικάρω με τις αφίσες με τα ασώματα κεφάλια που με κοιτάζουν κατάματα και μου πετάνε ακαταλαβίστικες ατάκες. Kωλομπαράδες ιδρωμένοι με την αγωνία να ψωνίσουν φρέσκο κρέας...
Κάθομαι στο γραφείο μπροστά στον υπολογιστή και ακούω την ανησυχία του προισταμένου μου για το αν ο 14χρονος υιος του βγει αδερφή επειδή <<κάνει τώρα τελευταία παρέα με ένα παιδί που λέει η γειτονιά οτι είναι αδερφή>> ,ύστερα με ρωτάει αν ξέρω την Μαρίνα Χατζή και εννοεί την Sasha Grey. Γελάει πονηρά κάτω απο τα μουστάκια του αλλά εγώ κάνω τον ανήξερο, με την αλεπουδίσια μούρη του να μου προκαλεί εμετό.
Υποτίθεται οτι είναι σοσιαλιστής και αναπολεί τις ένδοξες μέρες που κόλλαγε αφίσες τη δεκαετία του 80. Πρόσφατα αγόρασε τζιπ. Μεταχειρισμένο.
Ήταν, λέει, όνειρο ζωής.
-----------------------------------------------------------------------------------

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ με τον τίτλο ... λόγω του Post μου! :Ρ
    Χαχαχα!

    Με έβαλες και έψαξα την Χατζή (και με τα 2 ονόματα) η οποία είναι πορνοσταρ πιο μικρη από εμένα, αναρωτιέμαι πως την ξέρει ο σιχαμένος!

    Αν σκεφτείς πόσο ειρωνικό είναι ότι είμαστε η χώρα που τα μεγαλύτερα καπιταλόσκυλα είναι σοσιαλιστές και η εργατική τάξη δεξιά, δεν χρειάζεται να προβληματίζεσαι και πολύ για τους τίτλους που αυτοπροσδιορίζεται ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή