Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Τι έχεις πάθει μωρε ;

-Ελα τι έγινε; καλά; τρεις φόρες σε χω παρει, που είσαι;

- έλα ρε...καλά... εμ... sorry για πριν, δεν άκουγα το τηλέφωνο...

- Θα βγούμε;

- εεεεμ... για που λες....;

- Λέω για ___ θα είναι και τα παιδιά εκεί.

-Δεν έχω λεφτά, άστο καλύτερα μωρέ...

-Έλα έχω γω, θα σε κεράσω εγώ!

- Αστο , δεν γουστάρω να βγαίνω άφραγκος...νοιώθω άβολα

- Ελα τώρα ρε παιδί μου, αφού σου είπα θα σε κεράσω, ξεκόλλα!

- Που να ξυρίζομαι τώρα... είμαι και με τις φόρμες...

-Ελα μωρέ μαλάκα τελειωμένε... βγες έτσι, σου πάει το αξύριστο...

- Αστο μωρέ, είμαι και λίγο κουρασμένος...

- Μου ταλλάζεις τώρα, πριν είπες οτι δεν έχεις λεφτά...

- Ε με έχει κουράσει που δεν έχω λεφτά χαχαχα...

- ....

- Τέλοσπάντων, ίσως αύριο...

- Μήπως έχεις κάτι μαζί μου;

- Οχι ρε... τι να έχω; πας καλά;

-Ξέεερω γω...; τώρα τελευταία κάθεσαι πολύ στο σπίτι...λοιπόν άσε τις βλακείες, σε μισή ώρα θα είμαι απο κάτω, θα σου στείλω αναπάντητη να κατέβεις.

- Ε μη το κουράζουμε τώρα... αφου σου είπα, δεν έχω κέφι... και ΔΕΝ κάθομαι πολύ στο σπίτι!

- Πάλι μου ταλλάζεις, κάντο μου σαν χάρη ρεεεε... έχω φρικάρει όλη την εβδομάδα, θέλω να βγώ να τα σπάσω, να χορέψω, να...

- Αφού εσύ δεν χορεύεις...

-...

- Κοίτα, αν είναι την άλλη εβδομάδα, που θα πληρωθώ, θα πάρω και το δώρο...

- Με δουλέυεις;

- Τι εννοείς ;

- Πριν λίγο μου είπες οτι είσαι κουρασμένος, μετά μου είπες οτι δεν έχεις κέφι και ότι θα βγούμε αύριο!!!

- Ίσως είπα...

-ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΜΩΡΕ!

- Sorry
αλλά μου φαίνεται οτι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ...

- Ε άντε και #$%$%%$%$%%, παλιο@%%$%, μου τα πρηξες γαμω το @#&&&$* σου!!!

κλικ.

3 σχόλια: